noiembrie 02, 2012

Releveu la muzeul satului






 Primul proiect la arhitectura, incheiat cu o noapte nedormita si cateva felicitari.Releveul este intr-adevar o aventura, o joaca de-a masuratul, de-a refacutul planselor, de-a gresitul si refacutul sectiunilor de ţ ori, de-a adormitul pe scaun cand inca tragi plansele in tus/marker, de-a abilitati practice (ma refer la mapa proiectului), si in general o joaca de-a arhitectii si de-a deadline-ul...

Inca nu imi este clar ce este mai important la proiectul asta: sa ai multe planse, sa ai planse super bune, sa ai o prezentare impecabila? Ar fi perfect daca le-am avea pe toate, dar am simtit pe pielea mea ca este total imposibil daca inca vrei sa traiesti sanatos.

Chiar si asta a fost un proiect destul de scumpicel (noroc ca nu ne-a obligat profa sa ne cumparam isographuri profesionale la vreo 200 ron...): carton negru pentru mapa, foi galbene si groase(for THAT vintage look), pix alb, vreo 5-6 markere cu tonuri w/b/sepia, noroc ca aveam deja linere ca mai dadeam vreo 60ron si pe alea.... -> in total aproximativ 1 mil 500 , aproape 2 milioane daca n-ai set de linere deja, si 3 milioane 500 daca esti obligat sa iti cumperi isographuri... scump domle scump! si nicaieri nu e mai ieftin..

Proiectul cuprinde perspectiva, 2 fatade, plan cotat, plan mobilat, plan sarpanta combinat cu invelitoare,2 sectiuni + anexa , realizate in tus si markere.

In final, ii multumesc colegului de echipa pentru rabdarea cu care a suportat screw-up-urile mele si pentru sandvisurile cu vinete si maioneza.Salut Alexis!




















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu