septembrie 26, 2012

Sims Architecture

Am terminat in fine si cu bine admiterea demult asteptata, si scriu cu vreo doua saptamani intarziere despre asta dar deh... a trebuit sa ma bucur si eu umpic de varo-toamna care mi-a mai ramas pana la inceperea anului universitar.O sa ne murdarim de sange si grafit sase ani de zile chinuitori dar, dupa parerea mea sincera, tot raul este spre bine!

M-am distrat si pe-acasa instalandu-mi toata colectia Sims 2 si m-am bucurat maxim de cel mai important atu al acestui joc: arhitectura! Asa ca dupa ce mi-am luat-o in gura cu cateva case nereusite , nu neaparat din punct de vedere estetic, ci din cel al compartimentarii (erau total nefunctionale...uitam intotdeauna sa adaug vreo camera, sau livingul era pozitionat gresit, spre strada, sau geamurile bailor erau chiar langa acces pe fatada principala..), am creat in sfarsit o casa de care sunt multumit!Simul meu este un artist-arhitect care prin multa truda a strans bani pentru un lot pe faleza cu o mica plaja in curtea din spate, si este de asemenea fericit cu noua lui vila.

Hint: pentru a deschide galeria de imagini dati click pe una din fotografii.

Perspective exterioare.
 
 
 
 
 

Perspective interioare.

 

 
 
 





Un comentariu: