decembrie 14, 2011

Sketch#3 Negresa

Mi-era pofta de negrese in seara asta si am rugat-o pe mama sa faca, ca si-asa n-avea destula treaba in casa...Si, in timp ce mancam la calculator am gasit o poza cu o negresa, dezbracata, doar cu un turban in cap si-un prosop in jurul soldurilor.M-a impresionat asa ca am inceput sa o schitez incet incet si am retrait momentul acela cand  imi dau seama de cat de frumoasa este o persoana abia cand o desenez.La prima vedere, negresele mi se par urate!Chiar si cea din poza asta, nu mi se pare nici macar draguta, dar dupa ce am schitat-o si i-am descoperit proportiile si frumusetea specifica atunci am realizat cat de speciala e...

Eh, deci morala desenului asta este: daca o persoana ti se pare urata, deseneaz-o, d-ar putea sa-ti schimbi parerea.

P.S.: Dubiosul din spate nu e pus intentionat, era deja acolo..


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu