noiembrie 10, 2011

Sketchup to 3dsmax

Cateodata mai modelez in Google Sketchup, fiind cam singurul program de randare 3d pe care il pot intelege si folosi la capacitate maxima... , insa nu mi-a convenit niciodata grafica prezentarii, calitatea umbrelor, materialelor, texturilor etc etc., nici nu se compara cu cea a 3dsmaxului sau a Blender-ului.Mereu m-am intrebat daca pot sa convertesc un fisier sketchup la unul max sau blender, am incercat cu blender dar am vazut ca este imposibil.

De curand ma obsedeaza ideea asta de sketchup to awesome-3d-software si am tot cautat si am aflat ca se poate folosi un model lucrat in sketchup pentru prelucrare in 3dsmax.NU MI-A VENIT SA CRED.Deci acum ma pot apuca linistit de randare 3d cand am chef fiind 100% sigur ca in final randarile mele vor arata excelent.
Postul cu pasii ce trebuie urmati in asa ceva: http://www.ramyhanna.com/2008/09/sketch-up-to-3ds-max-does-work.html si o galerie a randarilor de la ramyhanna http://ramy.cgsociety.org/gallery/ facute cu metoda sketchup->3dsmax.Oh inca ceva, trebuie neaparat varianta Sketchup Pro pentru ca doar asta are functia de export in format 3ds(se gaseste pe piratebay.org).




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu