octombrie 28, 2011

Sketchy study

Mi-am luat si eu volumul din Muzeele Lumii cu Muzeul de Arta din Viena si toate lucrarile alea sunt DEMENTIALE.Nu se mai fabrica asa ceva.Recomand colectia aia cu toata caldura, daca te pasioneaza arta sau chiar si daca vrei sa studiezi anatomia sau compozitia.Anatomia e super detaliata in toate lucrarile din volumul asta cel putin, si mare parte din compozitii sunt perfecte, ca deh sunt clasici, they had to do it all right...
Volumele se gasesc la chioscurile de ziare sau in marketuri,supermarketuri,hypermarketuri,gigamarketuri etc etc.Numai vine odata cu ziarul Adevarul ca cica le-a trecut timpu', acum au bagat alta colectie.

Anyways, m-am apucat de studiat dupa astea, mici schite ca sa ma ajute sa-mi clarific niste nebuloase prezente de cand ma stiu eu ca desenez.Si chiar merge!Deasupra e un mic comic facut la scoala, nu-l luati in seama.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu