octombrie 09, 2011

Dor de duca...

Am asa un dor de duca, sa plec cat mai departe sa nu imi amintesc vreo clipa de Constanta asta imputita.Zilele astea am tot cautat lucrari traditionale romanesti, lemn mai ales, cabanute, fantani, troite, manastiri si am dat peste un blogpost extraordinar cu poze de la manastirea Barsana din Maramures.Absolut feeric, frumos, armonios, verde, natural, linistit, o gura de rai cum ar zice taranul roman!Tare as vrea sa ajung acolo, sa fac un tur de munti si manastiri prin partile cu adevarat frumoase din Romania.

Cu toate ca nu vedem asta zi de zi, orbiti de orasele plumburii si triste in care locuim, habar nu avem ca departe de locurile astea chiar exista un rai, si (culmea!) e la noi in tara!Romania are multe comori...dar nu sunt deloc scoase in evidenta.Am tot auzit la radio de programul ala "Redescopera Romania!".Ce dracu fac aia?Ca doar asta zic in spot, altceva nimic!Daca ar oferi acolo 2 cuvinte in plus la fiecare spot ca sa ne facem o idee despre CE ar trebui sa descoperim in Romania acel program ar avea mult mai mult succes...Si romanii ar avea o idee reala asupra tarii lor.Toti zic ca e o tara de rahat aflandu-se in necunostiinta de cauza.

In fine, destul blabing despre subiectul Romania, ce ar putea duce la nesfarsit...Postez o poza furata de pe blogul de care vorbeam, si pun link-ul chiar dedesubt.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu