octombrie 29, 2011

Cazinoul din Constanta deschis pentru curiosi


Cazinoul este deschis pentru vizitatori!In sfarsit putem sa vedem grandoarea interioarelor(ce a mai ramas din ele)...Eu am fost ieri si am ramas uimit.Chiar si asa in paragina e foarte frumos, mai ales sala cu scena unde s-au cuibarit zeci de porumbei si se aude ecoul ganguriturilor lor.Poti sa te pozezi acolo in toate felurile cu orice coloane stransa in brate sau sub orice arcada crapata, genial pentru poze pe facebook (glumaaa). Eu am filmat vreo jumatate de ora acolo si am facut cateva poze.Diseara le uploadez daca am nitel timp.

Cazinoul este deschis pana la inceperea renovarilor, adica pana pe 5 Noiembrie, in fiecare zi de la 10:00 la 18:00.Merita sa-l vezi, macar acum inainte sa fie stricat de renovari de doi lei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu