septembrie 06, 2011

Ceva fun cu markere

Nu de mult mi-am cumparat un set de 24 de markere Tria si imi sunt foaaaarte folositoare in arta de zi cu zi.Eu sincer nu ma pricep in culoare sa fac mai nimic, poate pentru ca nu am uneltele necesare.In creioane colorate nu-mi iese nimic, nici in acuarela, doar in acrilice imi mai iese ceva dar cand e vorba de pictura, nu de ilustratie.

Markerele astea insa au scos tot ce e mai bun din mine si m-am jucat dupamiezi intregi cu ele pe hartie desenand porcarii si chestii total random.Desenul iese destul de repede, fara sa stai ca la acuarela cu paharelul de apa pe care mai trebui sa il si schimbi, risti sa se imbine culorile cum nu trebuie, sau la creioane colorate unde nu se imbina culorile Doamne fereste!Totul merge lin, asa cum fiecare din noi probabil crede ca e desenatul, placut si relaxant!

Postez aici trei desene, cele mai bune care mi-au iesit pana acum cu markerele astea.Daca sunteti interesati de markere nu ezitati sa le cautati pe google, iar in Romania se gasesc in Bucuresti pe Lipscani langa Hanul cu Tei sau ceva de genu(nu garantez ca asta e numele...), e strada aia cu multe magazine cu unelte de desenat.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu