august 28, 2011

Sketchofrenia Commisions

Dupa cum stiti pe 8 August a inceput Sketchofrenia iar pe 15 ar fi trebuit sa se termine... insa cum m-am intors de la munte unde am lucrat fara probleme 4 din cele 6 desene comandate m-a apucat o lene formidabila...asa ca uitati-ma azi cum imi cer scuze pentru intarzierea de aproape doua saptamani, imi e asa rusine...

In fine!Postez mai jos commisionurile, simtiti-va liberi sa comentati, fie de bine fie de rau, nu ma deranjeaza de niciun fel.Dupa cum vedeti acum site-ul il tin pe romana deoarece tinta cu publicul dinstrainatate nu cred ca va fi atinsa prea curand asa ca ma voi adresa publicului pe propria limba de acum in colo, plus ca imi e mult mai usor sa ma exprim in romana decat in orice alta limba!



 Scuzati ordinea dezordonata a lucrarilor in post, hehe.Stiti cum sta treaba, click pe imagine pentru fullsize! Si speedpaint-urile vor fi curand available pe canalul meu de youtube unde le puteti urmari in voie pe o muzica buna selectata pentru fiecare lucrare in parte.
Sper ca v-a placut evenimentul!Pe viitor poate va avea loc un altul cu mai mult succes si mai multe desene!Pana atunci va urez succes in tot ce faceti si multumesc pentru sprijin!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu