martie 07, 2011

Kind of a comeback

      Salutare... tuturor?Stim ca numai suntem cititi sau vizionati de.. ceva vreme!Cum am spus in Aprilie 2010 , eu personal , renuntasem la acest blog , iar Wolfie fara artistu blogului nu avea ce sa faca cu el!Asa ca... a ramas agatat in pom ...iar eu , cu toate promisiunile mele desarte ca ma voi tine de un super blog personal de desen , adica Saintcheez.wordpress.com  , am esuat!Adica.. din punctul meu de vedere am esuat... nefiind in stare sa-l tin in viata de unul singur.

      Asa... dupa aproape un an , am decis sa ne intoarcem , sa luam Cheezy moments de la cap si sa il schimbam cum putem in bine.Am castigat si noi experienta destula in ultimul an si putem spune ca va iesi ceva cat se poate de bun!Vom incerca sa ne recastigam cumva cititorii si popularitatea pe care am pierdut-o , chiar poate vom avea cititori noi , poate in domeniul desenului!Cine stie...nobody knows what the future holds...
      
      So , stay tuned , we're going to blow this place up and rebuild it from scratch!

Va saluta Wolfie si Cheez din fata monitoarelor...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu