aprilie 05, 2010

Back from the shit hole

Mda , m-am intors de la munte din Campulung Muscel , cel mai oribil loc. Asa cum am mai spus , e un loc taranesc cu drumuri taranesti cu un rau taranesc peste care trece un pod taranesc pe care trec tarani care fac chestii taranesti cum ar fi sapatul , mulsul vacii sau batutul untului.Ocazional frecatul mentei.
Pai cum sa incep , stiam ca o sa ma plictisesc si ca vor fi 2 zile de sedere continua , sedere as in plictiseala atroce , care zvacneste in tine , de care nu poti sa scapi acolo , pentru ca nu e nimic de facut! Absolut nimic de facut in pragul Pastelui pentru un handralau aproape negru si roscat de 17 ani din Constanta. "Baiat rasfatat de la oras" cum mi-ar spune bunica.

Oh hai sa va zic , acolo nu exista veceu in casa , deci nu are baie , pur si simplu nu are baie bunica.Are in fundul curtii o casuta din lemn sub care e o groapa in care se afla , ghici ce , cacat!Excremente umane in descompunere , da.Hai ziua mai merge sa depui incarcatura acolo , dar noaptea , la temperaturi cu minus chiar si vara , nu-ti prea arde de asa ceva.

Da si bunica depoziteaza balegaru si gainatul in garaj , garaj nefolosit de peste 20 de ani.Fumam pe ascuns o tigara in garaj , o terminasem , si am aruncat-o pe jos , si am calcat-o.Ei bine , sub mine era o gramada de balegar , si mi-a intrat tot adidasu in cacat. Oho , asa da "in deep shit".Mai tarziu ma duc la baie si o vad pe bunica ca strange ceva de pe jos si baga in roaba.O intreb ce face , imi spune ca aduna gainatul de la gaini ca sa il duca in garaj.Ce...ah...doesn't matter...vezi-ti de treaba bunico...

M-am uitat la TV , am vazut Slumdog Millionaire si Pursuit of Happyness pe Pro Tv , ma cam enerveaza pe mine publicitatea lunga de pe canalu ala , dar in pauzele de 20 de minute de reclame mai schitam ceva.Deci da aici incepe si partea cu desenatul.Am si desenat asa in sketchbooku meu cate ceva , nu prea interesante chestiile dar ma rog , o sa le postez dupa ce mai lucrez la ele umpic.M-am apucat si de un artwork pt Warhammer sa il trimit , doar asa , ca am vazut ca in newsletter-ul lor e si o sectiunea cu Best Fan Artwork , si poate poate intra si desenu asta in top acolo , nu cred ca o sa castig ceva , nici nu urmaresc asta , nooooo.

Asa pai , see you soon , sper sa nu postez iar abia dupa ce ma innec in balegar.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu