martie 18, 2010

Recent Updates

Dejdemii de proiecte , 8 desene la germana am avut de facut , ca se tot ruga de mine profa sa i le fac , cica sunt pentru probele orale la olimpiada de germana , ma rog.Am si Procopiu sambata , ma prezint cu Flesh acolo sa prezentam statia orbitala , imi e asa lene.Am dormit 4 ore azi noapte , din cauza profei de germana...Vreau sa termin si o parte din primul episod din Time Traveler , m-am pus serios pe treaba la comicul ala , am facut 3 pagini in 3 zile.La dracu ma , n-am timp de nimic.N-am chef de meditatii la mate si nici sa pierd vremea 6-7-8 ore la liceu , cu ceva ce stiu ca nu o sa folosesc in viata mea , pentru ca nu o sa dau la o facultate tehnica.

Weekend-ul e cam distrus , sambata dimineata la 9 meditatie la mate , dupaia desen pana pe la 2-3-4 , stau cat vreau la atelier sa desenez.Apoi mai ies putin pe-afara la o bere or something , stau pe mes , ma joc , mai desenez ceva , se face 4 dimineata.Ma culc si dorm pana la 2 a doua zi...Duminica e ziua aia rezervata pentru treaba , si fac treaba un cacat , ma trezesc , ma spal , mananc , se face 3 , deja trece jumatate de zi...

Da , partea mai importanta a postului , despre blog.Dupa cum unii din voi stiu , in 2-3 luni ma mut in Cumpana , voi avea calculator nou si abonament nou la net.Partea cea mai buna din mutatul asta la Cumpana e ca abonamentul de net pe care il iau include si un domeniu + hosting , incluse in plata lunara.Nu ca e tare?Abia astept.O sa instalez wordpress si comicpress pe domeniul respectiv si o sa mut tot blogul pe domeniu.Singura parte nasoala e ca am doar 100 MB disponibili, si eu cum am desene de 1-2 mega fiecare , nu stiu cat o sa ma tina spatiul ala...Poate uploadez pe alt site , gen photobucket si pun cu link. Nu stiu , ma descurc eu cumva...

Da , voi fi vecin cu Zisu.

Edit from Wolfie:
Nici programul meu nu e ușor, cel puțin până pe 4 Aprilie. Adică, când va fi naționala la informatică. Până atunci... pregătire zilnică... Și să nu uităm de cele 3 ședințe de sport suplimentar pe săptămână.

Apropo de site. Să fie și doar 100 MB. Reducem artworkurile standard la 200-300 KB per piece și comic-urile la 500, compresie JPEG. Oricum, partea mai grea e customizarea site-ului, considerând că vom folosi wordpress/comicpress.

Apropo, Cumpăna are următoarele facilități: cocalari, pițipoance, pițerie, internet și Zisu.

5 comentarii:

  1. O sa-l urmaresti pe Zisu cum se spala pe dinti?

    RăspundețiȘtergere
  2. cmon dude, whats that bad in being zisu's neighbour. im his personal slave, and i'm telling you, it's not so bad.

    RăspundețiȘtergere
  3. Well, it ain't bad. Adică, Zisu este o facilitate a Cumpăna & Co., right?

    RăspundețiȘtergere