martie 23, 2010

Leapsa de la Ciui

N-am mai primit demult o leapsa , mersi mult Ciui :)


Primul cuvant pe care l-ai spus: tata
Prima zi de scoala generala: Mi-am spus ceva de genu "Oh god , all my tomorrows are fucked from now on..." , dar n-am avut ce sa fac...
Primul tau sarut: gradinita pupici , french kiss in a 8a :))
Prima formatie care ti-a placut la nebuie: Nirvana si Linkin Park
Primul CD cumparat: Nirvana - Gold Best of
Prima zi de liceu: Pai , stiam ce o sa urmeze , stiam cum e sa-mi fie stricate zilele. Dar n-am avut cum sa ma impotrivesc
Primul cuvant pe care ti l-a adresat prietenul cel mai bun: "Buna" , ce ar fi putut sa zica?
Prima zi de facultate: Sunt a zecea :)
Prima restanta: -
Prima zi la locul de munca: N-am muncit pana acum decat la tata la servici putin , la indosariat planuri , ma simteam ok , colegii tatei de 20-30 de ani se purtau ok cu mine 
Prima oara cand ai postat pe blog(data): 19 Martie(03) 2009 , chiar ca , blogul meu a facut un an acum 4 zile 








Dau si eu leapsa mai departe lui:Sombrerito , Zisu , Rabbit, Arina.

5 comentarii: