martie 06, 2010

The lack of inspiration

Lipsa de inspiratie e o unealta folosita de Raul Suprem ca sa te faca sa suferi...Am stat in casa 3 zile , am fost scutit de scoala , cu pretul a 3 injectii in buci , care inca ma dor.Am avut bronsita plus ceva viral , pana mea.
Si in casa.. ce sa fac .. ce sa fac...M-am jucat Anno 1404 pana mi s-au scurs ochii din orbite , mi-am facut un orasel frumos cu tot ce ii trebuie si l-am lasat sa putrezeasca.N-am mai desenat nimic smecher de cand cu artwork-ul Revenant (pe care o sa il postez la momentul potrivit) si m-am gandit sa... incerc ceva.
Trebuie sa fac comic pentru scoala , sa imi continui propriul comic , Time Traveler (primu episod tot sta sa vina dar.. ma rog , storyline-ul e smecher , acum trebuie sa imi pun eu capul la contributie si sa desenez).Asa , si am luat o foaie.. am tras doua linii.. am aruncat foaia , am luat alta foaie.. am tras 3 linii strambe , am aruncat foaia...am luat alta , am desenat o fata , nu mi-a placut , iar am aruncat foaia.Si asta am facut.. 2 zile...Am tot incercat sa scot ceva din mine dar inspiratia pur si simplu lipsea.Si sti sentimentu asta , cand simti ca nu iti iese nimic si ca nu are nici cel mai mic rost sa mai incerci sa faci ceva?Asa m-am simtit eu doua zile!Mda , naspa.

Ah si m-am apucat si de meditatii la desen , de 2 saptamani.Am facut 2 sedinte deja , si e foarte tare.A zis ca am ceva in cap , dar tot trebuie sa imi predea ABC-ul , gen am luat-o de la linie si punct.E foarte fun in schimb , profu a zis ca relatie dintre mine si el trebuie sa fie una de prietenie , nu una clasica elev-profesor (poate ca sa mai uit de cat de mult am de recuperat in desen...) , spunem bancuri , fumam , smecher.

Si acum desenul.E cat se poate de self-descriptive.Eu cazand in The Lack of Inspiration...Descrie perfect zilele astea de agonie pe care le-am petrecut bolnav in casa.
 
Click pe imagine pentru full-view.



4 comentarii: