martie 07, 2010

DeviantArt T-shirt Design Battle

Nu ma mai logasem de mult timp pe DeviantArt si intra pe mine in seara asta Sombrerito si-mi spune ca a primit un mesaj pe dA ca e un design contest.Ma loghez , citesc si eu mesajul , fix ce vroiam!T-shirt design contest!Bineinteles tricourile trebuie sa aibe o cat de mica legatura cu comunitatea deviantilor.
Pai , m-am gandit sa ma inscriu si eu in concurs , ca tot aveam modelul cu Cube Fish facut pentru artworkjunkies.com , am zis sa il adaptez pentru concursul dA.

There will be at least one winner selected from all eligible entries, possibly more depending on feedback from our judges and the community. Each winner will receive, guaranteed, $1000 cash for his/her artist royalties on the sale of the shirt with more coming if we sell more; a one year deviantART Premium Membership; and their choice of bags: either the dA Pro Camera Bag, the Laptop Messenger Bag, or the deviantART Artist’s Bag; and 5 shirts of his/her own winning design. Winning shirt designs will be released for sale in thedeviantWEAR shop shortly after the contest wraps up.
Oh boy oh boy oh boy!Tricourile vor fi evaluate de staff-ul deviantart , in functie de calitatea imaginii si compozitia aratoasa.Eu as fi sperat la un concurs cu voturi , pe site scrie ca poti sustine design-ul care iti place  dar nu am prea inteles cum...probabil prin adaugarea la favourites.Viziteaza si link-urile de mai jos , daca-ti place si ai cont dA , adauga-l la favourites :)

Click pe imagine pentru full-view.

2 comentarii:

  1. stai calm man, nu'i bai, mersi pentru apreciere... big ups!

    RăspundețiȘtergere
  2. O sa reusesti tu. Dar sfatul meu ramane acelasi. Daca vrei sa ai cat de mici sanse sa castigi, mai fa ceva tricouri. Nu poti stii niciodata.

    RăspundețiȘtergere