februarie 14, 2010

Happy Valentine's and B-day

Happy Valentine's indragostitilor , mie Cupidon mi-a tras-o dinnou , iar singur de paişpe fevruarie.Mhm macar nu trebuie sa cumpar cadou prietenei si sa imi bat capul cu toate ciudateniile de ziua asta mare a lui Vali.Ma rog , poate doar ma mint , stiti voi , vulpea daca n-ajunge la struguri zice ca sunt acri.Cupidon e un porc!


Ma rog , in alta ordine de idei , azi am facut 17 ani , epic house party action acasa cu baietii , headbanging , pizza , sange si bere!A fost...obositor?Am cantat la chitara , am baut bere si ne-am simtit bine.Pana la urma party-urile doar intre baieti (gayparty) nu sunt asa de naspa, sunt chiar mai fun *grin*

De ziua mea n-am desenat nimic , dar am facut asta de Sfantul Valentin , enjoy , suckers for love , enjoy.

3 comentarii:

  1. la multi ani fa, m-am luat cu turneu si nam avut timp sa vad la telefon ca e ziua de 13.

    RăspundețiȘtergere
  2. daca nu ai avut noroc pe 14..poate pe 24 de dragobete o sa ai mai mult succes

    RăspundețiȘtergere