ianuarie 26, 2010

Never ever land

Pai s-au intamplat multe lucruri in ultimul timp , mai mult sau mai putin interesante pentru voi , insa pentru mine toate au o mare importanta.

Eram fericit dar asta chiar nu are nici o importanta.
Stii cum e cand fumezi o tigara tare , pe stomacul gol , si cand mai ai cateva fumuri simti ca nu poti sa mai bagi nicotina in tine dar nu poti renunta la ea pentru ca ori e tigara ta si ai dat bani pe ea ori ti-a dat-o cineva dar totusi , e o tigara si nu o poti arunca doar pentru ca nu mai poti sa fumezi din ea , ori o stopezi si o fumezi mai tarziu , ori mai induri putin , dupa care ajungi la filtru si o arunci fara nici-un regret , regreti poate doar ca ai indurat si ultimele fumuri si acum te doare stomacul si iti vine sa te caci.
Asta a fost asa , ca o paralela.


Nu , numai sunt cu A. si probabil cativa din voi se bucura cand aud asta ori ziceti ca e pacat de noi ca eram draguti impreuna.Oricum ar fi , regret ca s-a sfarsit asa de prost si atat de repede , dar daca ma gandesc mai bine , ce mai conteaza?Trec peste oricum asa cum am trecut peste roscata , peste care nu credeam ca o sa trec vreodata.Prietenia conteaza mai mult decat o poveste de dragoste esuata , ma bucur ca pot spune si eu asta acum , multumita tie (se stie ea).

Cat doar despre mine , incerc sa ma obisnuiesc doar cu mine , sa nu impart cu nimeni nimic un timp si sa-mi dezvolt egoismul si increderea in mine si nu numai.M-am tuns si cred ca o sa ma tund regulat de acum , nu e nici prea scurt , nici prea lung , e numai bine.

Imi cer scuze daca va asteptati la mai multe desene , nu am avut timp deloc saptamanile astea , stiti voi , sfarsitul semestrului and stuff.In vacanta dintre semestre plec in tabara la Bran , probabil voi desena in noptile plictisitoare cate ceva pe-acolo in caietu meu magic , cu ceva jack si o tigara , poate o sa-mi priasca aerul de munte , mai sti?


Pe curand , Branza ta cea neagra.

6 comentarii:

  1. Pentru nedumeriți: ”A” nu se referă la clasa ”A”, ci la o persoană (read context, please).

    Și dacă aveți ORICE nelămurire, cheezmomentums@gmail.com vă stă la dispoziție.

    RăspundețiȘtergere
  2. Paragraful doi e genial. Ma face sa vreau o tigara.

    RăspundețiȘtergere
  3. flesh taci acolo =)) lol mama daca eram in locu tau ii dadeam doua palme lu flesh :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Matzipane, mai bine tacă-ți gura tu, că intervenția ta chiar nu e bine venită.

    Pentru informația ta, au fost persoane care m-au contactat întrebându-mă dacă s-a mutat Cheez de la A, în legătură cu acest post. (Că doar eu sunt persoana de relații cu publicul)

    RăspundețiȘtergere