ianuarie 05, 2010

Grounded!

Myea , sunt pedepsit.Fara net , fara jocuri , fara iesiri in oras.Si totul din cauza scolii... note mici mici la info si mate.Oh well asta e , in momentu asta tata se duce sa-mi scoata routerul din priza si sa il ascunda.

Mda , asta e , am facut-o cu mana mea pentru ca nu am invatat , fuck the consequenceeees , they suck!Da si s-ar putea nici sa nu merg in tabara de la Bran din vacanta dintre semestre , my life is screwed...
Pedeapsa e pe termen nelimitat ( :( ) , well , poate asa ma pun putin cu burta pe carte (slabe sanse , dar voi incerca). De semestrul viitor ma apuc de meditatii la desen (hopefully cu un prof din Bucale , asta daca le demonstrez alor mei ca invat...) si poate dintr-a 11a voi fi un fericit elev al liceului de arte Regina Maria din Constanta :) dar drumul e lung si plin de hopuri pana la finiş...dar... incercarea moarte n-are asa-i?
Ah si aveam doar o luna de Warhammer , fuck , si nu am voie sa ma mai joc...Cum i-am zis si lui Sombrerito... dupa ce imi expira Warhammer ma apuc de Guild Wars (ffs joc pe retail si nu are plata lunara!) si strang bani sa-mi iau si singurele 2 expansionuri pe care nu le am , Profecies si Eye of the North.
Pai dragilor , pana imi recapat netu si viata inapoi , il las pe Wolfie sa se ocupe de toate treburile blogului , probabil va mai scrie niste povestiri scurte , btw s-a apucat si el de desenat , are nevoie de exercitiu dar pot spune ca e bun pentru un incepator.
I'm gonna enjoy the quality time with myself... not..

Cya soon (hopefully),
Cheez.

6 comentarii:

  1. Hehe, acum ai ocazia să citești cărțile de care nu ai avut timp. Din nefericire, eu mi-am făcut-o singur și nu mai folosesc PC-ul decât pentru chestii vitale (și mai îmi verific și email-ul).

    Din fericire, dacă reușesc să îmi rig-uiesc rețeaua casei cum trebuie, o să mă pot ocupa de blog mult mai ușor, și în mod separat față de PC.

    So, considerând că am apucat să termin ”Bombardierul” și m-am apucat de ”The Poisoners” și ”Amprenta lui Galileo”, plus am în lista de lectură ”Sex in space”, ”Space tourism” și ”To the end of the Solar System”, s-ar putea să îmi mai vină o idee de o poveste.

    See ya on the other side!

    RăspundețiȘtergere
  2. Edit: am terminat de făcut rigul, mi-e mult mai uşor sa mă ocup de blog acum. Cheers!

    RăspundețiȘtergere
  3. Apropo de jocuri, deocamdata la mmorpg-uri tot WOW ramane cel mai complet si mai bun (deh, Blizzard are mai multi bani pentru development)
    Ca o sugestie, incercati sa vedeti Bayonetta (din pacate deocamdata doar pe PS 3 si Xbox, demo pe http://www.sega.com/platinumgames/bayonetta/us/index.html) si Bioware - Mass Effect 2 (trailer pe http://masseffect.bioware.com/media/video/328), 2 action-games nou noutze, cu grafica ultimul racnet si foarte interesante.
    Cheers
    (Valk)

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce viata de cacat si ce liceu de cacat si ce profi de cacat(in special stim-noi-cine) si ce parinti de cacat ca nu te lasa sa te mute unde vrei tu. Esti cam in aceeasi situatie ca mine.

    RăspundețiȘtergere
  5. Da mah chiar e de cacat totul(stim noi)

    RăspundețiȘtergere