decembrie 05, 2009

Hunter and Wolf



Acum ceva vreme uram pen tool-ul , il detestam , nici nu vroiam sa aud de el , imi provoca scarba! Pana mi-a zis Zisul ca "Fa , e mai bine cu el , decat fara el!Uite ce stramb desenezi cu brushu'!" , si m-am pus pe cautat tutoriale , pen tool for beginners , all about pen tool! Si... tot nu m-a incantat... mi se parea mai natural sa desenez cu brushul. ...



Dar formele nu ies exaaact , dureaza ca sa corectez ce fac cu brushul si dastea. Fiecare tehnica are pros and cons , cea cu brushul are destui cons.Bineinteles , depinde si ce fel de desen vrei sa faci.

Intre timp am descoperit si Illustrator , de cand am instalat tot pachetul CS4 , in care am facut Time Travelleru ala colorat , ma rog , nu sunt prea incantat de el. Ideea e ca in Illustrator de baza e pen tool , defapt , de baza sunt path-urile dupa care creezi shape-urile and so on and so forth.

Well am tot incercat in illustrator sa finalizez ceva , dar ieseau doar porcarii , asa ca m-am gandit "Hei .. si Photoshop are pen tool...si Photoshop mai are si brushuri pt efecte , and much more!" asa ca am zis pa-pa Illustrator , hello again Photoshop!

Bineinteleeees ca nu am avut nici o inspiratie de indata ce am deschis programul...a fost nevoie sa ma duc la scoala , sa ma plictisesc atat de tare incat sa imi vina o idee... Si mi-a venit! ideea de mai jos. Am pus-o frumos pe ultima pagina a caietului de matematica , am ajuns acasa , am scanato , si da-i , tata , cu pen tool! Si dupa 4 ore , voila!
O melodie care merge cu atmosfera artworkului:

Korpiklaani - Suden Jioku
Asculta mai multe audio Muzica





Click pe imagine pentru full view.

Sper ca va place , it's something totally new...so comment about the changes!

2 comentarii: