decembrie 24, 2009

Happy X-mass guys!



O venit mosu maaa si mi-a adus tableta in sfarsit *love* Nu o sa mai am desene tremurate si nu o sa mai folosesc nici pen tool-ul pana si la cele mai simple desene ayeeee.Jolly good Christams I might say , Sombrerito mi-a daruit Warhammer cu un subscription de 30 de zile si ma simt prost din cauza asta , dar hey , macar joc Warhammer o luna! [...]
Si asta nu a fost tot ce am primit. I got some nice books , Scrisori catre Olga de Havel si Tara minunilor de Giuseppe Culicchia , dar de departe cel mai dragut cadou a fost al.. ei *blush* , adica un album foto cu cateva poze developate with us and friends , urmeaza sa il completez , desigur.

Eu i-am oferit atat ei cat si prietenilor desene , bineinteles , ne-am intalnit azi in Pizza Hut si le-am dat fiecaruia un desen cu noi toti . Cei ce n-ati venit si sunteti in desen , no worry , va dau si voua unul *grin*. Ei i-am dat un portret , portretul ei.
Ce urmeaza e primul desen facut cu tableta grafica , urmeaza si un review la tableta , dupa vreo 2-3 zile cand ii aflu toate secretele si hibele ca sa imi fac o parere completa.
Merry Christmas mates! Cheers!


Click pe imagine pentru Full-view.

Un comentariu:

  1. Al drecu' să fi, pe mine nu m-ai invitat azi!

    Mă rog, sărbători fericite! (eu nu am sărbători religioase, sorry, sunt păgâno-ateu)

    Și să primiți ceea ce v-ați dorit! Și congratz din nou pentru tabletă, Cheez.

    RăspundețiȘtergere