octombrie 19, 2009

Humanoids

Intotdeauna este mai usor sa faci un rau cuiva decat sa-i faci bine. De ce? Pur, si, simplu. Oamenii sunt rai, multi oameni sunt rai. Sunt ignoranti sunt gelosi sunt... sunt pur si simplu gresiti. Dar noi, noi nu ne nastem rai. Noi suntem facuti rai. Anturajul ne strica. Cel mai bun exemplu este Hellboy. E demon, e venit din cele mai urate parti ale universului, dar a stat, a crescut cu oameni buni, si a ajuns sa lupte pentru bine. Alt exemplu sunt oamenii de etnie roma. Nu sunt nici ei rai, noi ii dispretuim si vrem sa plece din tara noastra, dar daca ar creste intr-un mediu mai adecvat, departe de hotie de saracie de mizerie ah etc, pana si ei pot fi, normali.

Binele poate fi rasplatit cu bine, dar poate fi rasplatit si cu rau, si de cele mai multe ori se va rasplati cu rau. Cred ca este cel mai important lucru care l-am invatat de la tatal meu.

Eu nu stiu ce ati inteles daca ati inteles sau macar ati incercat sa intelegeti ceva, dar sper ca micul meu mesaj sa faca o diferenta in inimile voastre. Eu pur si simplu m-am saturat de atata ura inutila.

"All wars are civil wars, because all men are brothers."

Peace out!
Sombrerito

Un comentariu: