octombrie 13, 2009

Hell,it's about time.

Avand in vedere tot , m-am hotarat sa schimb cate ceva.

In primul rand ma tund , nu scurt... doar putin , cat sa scap de claia asta nefolositoare.
M-am saturat sa stau pe mess si pe skype 24/7 si sa nu fac nimic folositor pentru mine , nici macar muzica numai ascult, nici macar temele nu mi le fac , nici nu am mai desenat , nici nu am mai citit...
Trece viata pe langa mine si eu nu reusesc sa o apuc pentru ca sunt dependent de lucruri marunte cum ar fi internetul , dragostea prosteasca si biscuitii.
Uite , am 16 ani , nici grija de mine n-am.Eu ma dedic in totalitate altora si de mine uit.
Nu am chef sa ma mai joc seara... nu mai am chef sa mananc dulciuri , nu mai am chef  sa pierd vremea , nu mai am chef sa ma culc la ore bolnave cand a doua zi trebuie sa ma trezesc devreme...
Daca nu reglez anumite lucruri o sa ma trezesc intr-o buna zi ca nu sunt bun de nimic.Si am sa regret mai rau ca acum.

Ieri iubita mi-a spus tarziu
Vezi tu codrul cel vesnic viu?
Vara noastra se va sfarsi
Cand galben de tot va fi..

Ei bine , codrul e galben , vara a trecut , nu pot sa ma ancorez in amintiri.

Cat despre blog , o sa imi pun ordine in ganduri si am sa le transcriu intr-o forma citibila.O sa mai si desenez avand in vedere ca o sa scap de lene , poate chiar niste tablouri ca am trei panze care stau degeaba sprijinite de birou.O sa schimb si template-ul putin , doar putin , o sa va placa.


Imi pare bine ca ma citesti ,
                                                 Ionut.

3 comentarii:

  1. Cheers meight!!!

    Eu o să fiu primul care o să rețin ceea ce ai spus acum și o să-ți reamintesc la fiecare pas ceea ce ai promis. Nu uita, că nerespectarea promisiunilor majore înseamnă dezonoare, iar dezonoarea moarte (fie ea și spirituală).
    And

    In life there be one thing sure:
    Death has no cure.
    But pain is not eternal,
    Be it infernal.

    Honor, love, peace and prosperity,
    Wolfie Fjordstrøm out.

    RăspundețiȘtergere
  2. kinda feelin` the same: trece viata si eu stau pe net. pierdere inutila de timp, aiurea.

    RăspundețiȘtergere