octombrie 28, 2009

Back

Burnin' so bright I wonder what the wave meant..


M-am întors duminică seară de la munte.Nimic nu s-a prea schimbat , Mî-ul de la laptop tot sare de pe tastatură şi nici n-am terminat "Moara cu noroc".Au fost 4 zile de plictiseaă şi agonie aşteptând ziua de duminică care parcă nu mai venea.
Încerc sa termin banda pentru revista şcolii , trebuie sa o photoşopez dar mai întâi trebuie să termin schiţa.
Am descărcat seria Star Wars şi îmi instalez dinnou WoW.Da , o să-mi cam pierd viaţa cu astea.

O singura concluzie am tras cât am stat acolo , nu merită , într-un final tot tu trebuie să iţi baţi capul încercând sa găseşti un răspuns la tot , îţi faci rău , te autodistrugi şi te intrebi de ce a trebuit să se termine aşa.Doar timpul te ajută dar se mişca tare lent.Renunţi în final ca toată lumea , dezamăgit.Ce mai contează? :)


În final renunţ si eu să continui post-ul acesta şi vă las o melodie.Să aveţi o viaţă bună.




"Go ask the dust for any answers
Come back strong with 50 belly dancers!"


Un comentariu:

  1. Bob Page: "Soon, I will become pure energy. I will burn like the brightest star."

    JC Denton: "You're gonna burn alright."

    RăspundețiȘtergere