august 29, 2009

Narcotic

A fost un timp cand simteam ca pot sa fac orice , ca pot sa ma urc pe cel mai inalt varf de munte dar n-am facut-o , in schimb am cazut in cea mai adanca prapastie , e si asta ceva.Am rasfoit pozele , ce frumos era , ne simteam bine , eram bine , impreuna , toti , fara aere de popularitate , maretie , coolism i-as spune.
Dar ce pot face?Trag din tigara pe furis pe geamul din bucatarie si incerc sa scot din minte ce am revazut , sa uit ca as vrea sa fie la fel de bine si acum.Dar sti ceva?Mie nici nu-mi pasa , amintirile nu ma dor , ma motiveaza , e mai bine asa cum e acum prezentul , de ce l-as schimba? tot prezentul ar ramane , tot ceva artificial ar fi daca as incerca sa deviez cursul intamplarilor , si daca e artificial numai e firesc , si daca nu e firesc ajung sa cred ca am fortat lucrurile. In fond nimeni nu-si bate capul , in general , nimeni nu-si bate capul cu nimic , de ce mi l-as bate eu?Dar fac ce fac si tot il bat , saracul cap.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu