iunie 24, 2009

The Weight

Ma , uite , ceru e negru si stelele lucesc , dar nu-mi pasa de asta.Maine iar nu ma voi trezi , chiar daca va suna alarma la 9 , o voi auzi , ma voi misca somnoros pana la mobil , si il voi inchide , e deja ca un reflex.Voi dormi apoi pana la unu si ma voi trezi uitandu-ma la ceasul rotund de pe perete , si parca ma aud iar... "Holy shit i'm late!". Ma voi imbraca in viteza si voi auzi soneria de care m-am saturat pana peste cap a mobilului , si.. va fi cel/cea cu care trebuia sa ma intalnesc spunandu-mi ca abia sa trezit si el/ea.Nasol ca zilele mele incep de la pranz incolo... pula mea , e vara , right?
"I wanna make some money , but I ain't got no job"
I gotta get a job.Banii de buzunar sunt aproape inexistenti , mi-as vinde si din sange doar ca sa fac rost de un bilet de tren spre ea.Dar cine ar vrea sa cumpere sangele meu , oricum n-ar folosi nimanui.Mizeriile alea de la McDonalds au zis ca o sa ma sune , nu m-au sunat.O sa-mi vand tablourile in piata...
Valse d'Amelie ma face sa plang.Fuck off , don't laugh.
Ma , vand eu 3 tablouri cand o sa fiu mare , pac-pac , vand si 3 tricouri marca Cheez , pac-pac , fac firma de fingerboards Cheez , pac-pac , si atunci vom avea Volkswagenul Bulli. Pana atunci incerc sa dau ollie cu placa de dejte.

2 comentarii: