mai 15, 2009

Tomorrow

Nu cred ca dorm in noaptea asta , nu , sunt sigur de asta. Nici nam cand sa dorm , e deja 11 , la 5 ma trezesc , cat mai zdrangan chitara , cat mai rasfoiesc o carte , o revista , cat numar punctele de pe tavan , cat stau sami dau seama daca felinarul din fata blocului e aprins sau cel de vis'a'vis functioneaza prea bine.Cat mai stau sa ma gandesc cati oameni dorm si cati nu , cat ma duc la fereastra sa numar ferestrele unde se vede lumina , cat ma chinui sa vad pe ce canal e vecinu de la 3 , cat ma holbez la desenele de pe pereti , cat ma rasucesc sa-mi gasesc locul in pat.Cat ma zbat incercand sa dorm. Cat aprind lumina sa desenez ceva , cat stau sa-mi dau seama ca defapt nu am nici o idee si am scos caietul degeaba... cat ma gandesc la ziua de maine , cat ma joc putin pe telefonul mobil... cat mai ascult o melodie , cat zdrangan iar la chitara , cat citesc un fragment din Cartarescu.

Dar se face ca tot adormi. Oricat as incerca sa stau in pat si sa nu dorm , oricat as incerca sa citesc sau sa urmaresc un film , tot adorm. Si ma trezeste mama dimineata cheaun de somn. "Inca cinci minute... inca cinci..." Si ma trezesc peste o ora. Asta daca nu am nici o motivatie , cand primesc de la tine mesaj aud cum vibreaza mobilul si ma trezesc si sar din pat , cad pe jos , si ma rostogolesc pana la mobil. Maine clar ma trezesc imediat.

" Planeta mea sa populat atunci cand aveam nevoia."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu