mai 15, 2009

Amfora 11 mai

Galeriile Amfora , 11 mai , galerie de picturi din ovidiuuuuus.

Well.. n-a mers cum ma asteptam. Au venit doar profesori si batrani care puteau doar sa spuna "Foarte sugestiv!".Am facut ceva poze. Speram sa vand ceva dar nu avea cine sa cumpere , pana mea , poate la urmatoarea galerie... macar s-a obosit cineva sa vina sa-mi vada mie si colegelor lucrarile (:|

I-am spart in cap niste chestii lu Flesh in atelier si am facut mizerie si intarziam de fiecare data cand profu ma chema undeva sau imi spunea "la ora X sa fii acolo!". Si jumate din discursu lui a vorbit despre mine si despre cata rabdare trebuie sa aibe lumea cu mine , asa mi-a zis lumea ca eu intarziasem (doh).

Anyway , great day , daca toate ar fi la fel as trai o vesnicie.


today's mood: Seether - Fine again.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu